ut med det gamla…

fick ett ryck under påsken och rev ut hela mitt arbetsrum(!?) och nu håller vi som bäst på att måla och snickra ihop lite nytt. det ska bli så skönt att få lite nytt och så kanske familjen slipper allt mitt klippande och tyger över hela matsalsbordet.  kommer att lägga ut lite bilder när det är färdigt.

idag fick jag ett erbjudande om att vara med på något skoj senare i vår. berättar så snart jag vet mer.

1 Response so far »

  1. 1

    vackeibrunt said,

    halloj!!!!
    Tänkte att jag redan kommenterat på din blog, men icke…..tänkye väl bara det då!!!!!!
    Det såg i allafall ur fint ut i er monter!!!! hoppas det gick bra för dig/er!! och att du kom hem med en massa ny kraft och inspiration……..!!!
    och ja….det blir repotage i NA…kommer om ca 4 veckor!
    Sa ju nån gång att vi kunde byta lite tyg/band och dyl. om du vill nån gång…..Erbjudandet står fortfarande kvar…..Jag ska oxå komma igång här och sy och fixa lite…har en del ideer i mitt huvud…är oxå såååå sugen på att börja sy kläder……har inte gjort det så mycket……
    Kram kram…..hälsa Lisa!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

