galleri hemsytt

oj, vad den här sommaren bara sprungit iväg. nu är det dags igen för ett nytt galleri hemsytt.

23-29 augusti på adesso gallery, åsögatan 136, sthlm. där kommer ni att hitta snorbroms blådårekläder.

välkomna!

1 Response so far »

  1. 1

    vackeribrunt said,

    Hej!!!!!
    men så himla dååålig jag är som glömnt dig och min beställning helt!!!!!! jag har kommit på det nån gång i bland men då sover han jämnt,,,,,,vilka mått ville du ha??Axel ner till hand…över rygg,,,nått mer?++Hoppas er sommar varit bra!!!! det har min!!! nu har jag börjat jobba…två dagar….sååå kul!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

